Hyra lokal

Spela badminton, basket, innebandy eller födelsedagsfest, bröllop och släktträff.

Hos oss har du möjlighet att hyra Järsnäs gamla skola och Järsnäshallen.

Järsnäs gamla skola

Järsnäs gamla skola är en funktionell lokal med plats för cirka 75 personer vid en middagsdukning. Vid biosittning får cirka 50-60 personer plats om alla ska kunna se bra. När du öppnar dörren mot baksidan finner du Järsnäs Lillsjö och badplats. I lokalen finns tillgång til musikanläggning, whiteboard, OH-kanon i taket med mera. Ett bra utrustat kök med snabbdiskmaskin, kaffebryggare, dubbla ugnar, micro, kyl och frys samt porslin för fullständig middag. Städning och iordningställning står hyresgästen för enligt gällande avtal.
För att bokningen ska bli giltig måste du skriva ut avtalet nedan i två exemplar och skriva under. Ska lämnas till bokningsansvarig vid visning av lokalen.

Se längre ned vilka regler som gäller för bokning och vad som gäller för att kunna boka till medlemspris.

Järsnäshallen

Järsnäshallen är lämplig för olika fysiska aktiviteter. Du kan till exempel spela innebandy, gympa, spela badminton eller volleyboll och så vidare. Det finns två omklädningsrum med duschar. I hallen är endast skor som är avsedda för inomhusbruk tillåtna. Vid bokning eller förfrågan om bokning, kontakta Helen Gärskog, tel. 0730-84 22 69.

Avgifter

Det här gäller för att kunna boka till medlemspris
För att få hyra Järsnäs gamla skola till medlemspris måste du har varit medlem i Järsnäs MGK i minst två år innan det datum som du vill boka lokalen för din tillställning.
Exempel: Vill du boka gamla skolan 30 april 2023 så måste du ha betalt in medlemsavgift senast 30 april 2021 och senast motsvarande datum för 2022. Du ska kunna visa upp datum för när inbetalningen gjordes. Det går inte att betala in medlemsavgiften retroaktivt.