Registrera medlemskap och boka pass

Här kan du registrera ditt medlemskap och boka pass. Följ instruktionen nedan steg för steg för att lägga till dig i systemet SportAdmin.

OBS: Att alla som vill vara medlem i föreningen behöver registrera sig. Är det till exempel en familj på fyra personer så måste alla registrera sig om man löser medlemskap för hela familjen.
På den här länken kan du registrera dig: Registrera mig i SportAdmin och även boka pass. Du behöver bara registrera dig i rätt grupp/pass en gång per termin.

Om du inte är registrerad hos oss sedan innan, följ stegen nedan. Är du redan registrerad kan du logga in via länken nedan och följa steg 5-8.

1. Klicka på länken som finns längre ner på sidan och då öppnas en ny sida.

2. Fyll i din mejladress och tryck på logga in och tryck på gå vidare.

3. Fyll i ditt personnummer.

4. Fyll i dina uppgifter och klicka på spara deltagare. Var noga med att fylla i din mejladress korrekt.

5. Fyll i engångskoden som du fått på din mejl

6. Klicka på den grupp/aktivitet som du vill delta i.

7. Klicka på "reservera en plats"

8. Klicka på "boka" – du kommer då till betalningssida. När aktiviteten är betald är du anmäld.

Stöter du på problem kan du skicka ett mejl till info@jarsnasmgk.se .

Personuppgifter
Om du av någon anledning- till exempel om du har skyddade personuppgifter- och inte vill ha dina personuppgifter hos Järsnäs MGK kan du vända dig till Pär Jansson, Helene Einarsson eller Ellen Nilsson i styrelsen  eller mejla till info@jarsnasmgk.se  och be att få uppgifterna borttagna. Om du inte vill vara medlem längre kommer dina uppgifter att tas bort.

App

Du kan ladda ner appen SportAdmin på Google Play eller på Appstore för att få meddelanden om aktiviteter och avgifter med mera direkt i mobilen.